destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Sunday, September 24, 2006

Brandend geluk

As if i ever had an idea what to write, what words to use, what colour the ink should be.
I feel ussless, i am useless.

Rood!
Geschreven in rood en ik ben niet nutteloos.
Erik liet zich achterover op zijn bed vallen.
Naast hem lag Valerie die het al opgegeven had om nog een woord op papier te zetten.

Zullen we vrijen.

Weet niet ik denk dat we toch eerst even deze opdracht af moeten maken.

Maar ik heb gewoon zin in vrijen nu.
We hebben al zolang geen sex gehad.
Ik wil sex!

Ach stop toch eens uit met dat gedram van je.
Ik heb er gewoon geen zin in.

Je hebt al weken geen zin meer en daar moet ik voor boeten.

Je boet anders maar weinig.
Vorige week met Frank, de week daaroor met Camillo.
Wie weet wie daarvoor zat.

Ja en, wat dan nog, als jij niet wil dan zoek ik wel anderen.

Dus het is waar wat ik zeg, je bent met anderen in de weer geweest.
Pffft, je doet ook maar, zolang ik ook weer eens de aandacht van je krijg die ik verdien.

Erik keek naast zich, hoe dom kon ze nou zijn.
Ziet ze dan niet in dat hij niet meer van haar hield en dat hij op jongens viel.
Hij kon het niet met haar uitmaken.
Hij hoopte vurig dat zij een keer boos weg zou lopen.

Valt je niets op Valerie.

Wat moet mij opvallen dan.

Dat ik bijvoorbeeld alleen nog maar sex heb met jongens?

Nou dat had ik al door maar waarom je dan voor Frank en Camillo kiest snap ik niet echt.
Zo goed zijn ze ook weer niet in bed.
Ik zal je eens aan Samantha voorstellen en haar vriend Bart.
Misschien kunnen we dan als stelletje sex hebben.

Erik sloeg zich voor zijn kop.
Hij had vast nog wel een lange weg te gaan en Valerie zal vast nog wel lang bij hem blijven.
Hij ging bovenop haar liggen en begon met haar te vrijen.
Het was heerlijk, hij vond het toch wel heerlijk hoe haar lichaam rook en hoe hard ze kon schreeuwen terwijl haar nagels in zijn rug klemde.

1 Comments:

At 7:27 AM, Anonymous Anonymous said...

ik mis een beetje de kracht in dit verhaal.. het meesleurende.. verder is het wel mooi omschreven hoe vast die jongen zit
liefs

 

Post a Comment

<< Home