destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Wednesday, September 20, 2006

De bezinning 2
Slaapplaats.

Het wordt koeler, voelen jullie het ook.
Ja zit daar maar lekker tegen elkaar kijkend naar de sterren.
Negeer me maar zoals jullie altijd hebben gedaan.
Nooit heb ik de aandacht gekregen die ik verdiende.
De aandacht die ik kreeg noemde jullie rechtvaardig.
Weet je hoe vaak ik heb proberen te vergeten.
Weet je hoe vaak ik heb gehuild heb snachts als jullie weg waren na jullie tomeloze liefde die jullie voor me hadden.

Ik kon het niet meer, dat begrijpen jullie toch wel
Jullie begrijpen toch wel dat ik jullie mee moest nemen naar hier om voor de laatste keer samen te zijn.
Ik kon er gewoon niet meer tegen.
Waarom hebben jullie niet van me gehouden zoals menig ander ouder van zijn kind houdt.
Ik hoorde de verhalen van andere klasgenootjes over de leuke dingen die hun ouders met hun deden.
Het spelletje doktertje kreeg een hele andere betekenis voor mij.
Ik raakte vertwijfeld tussen de vele verschillende manieren van dokertje spelen.
Die van jullie kwam ik geen enkle keer tegen.

Morgen gaan we een heel ander spelletje spelen.
Ik heb het onderzocht en het is het beste spel ooit.
Ik ben ook heel blij dat jullie mee willen spelen.
Willen jullie ween wat het is.
Jullie zijn net erg spraakzaam vandaag. Maar goed morgen gaan we begrafenisondernemertje spelen

Voor nu heb ik een heerlijke nacht onder de sterren op staan.
Als jullie het koud hebben dan kruip maar dicht tegen elkaar.

1 Comments:

At 5:29 AM, Anonymous Anonymous said...

ik heb ze eigenlijk allemaal achter elkaar doorgelezen dus beetje zinloos om bij elk van de drie n reactie te plaatsen, maar ik doe het toch!
geweldig stukje! heerlijk hoe je je helemaal inleeft in de geest van deze persoon en begint te snappen waarom ze doet wat ze doet, ik voel sympatie voor haar

 

Post a Comment

<< Home