destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Thursday, August 24, 2006

Ijskoninging.

Ik heb je gesmeekt om van me te houden.
Op mijn kniƫen heb ik je gesmeekt
In je ogen keek ik maar je helder blauwe ogen keken ijzig door me heen.
Ik was niets voor je.
Ik ben niets voor je.
Mijn tranen waren als ijs voor je.
Ik kon niets meer, jij wilde mij niet meer.
Waarom wil je mij niet aankijken.
Kijk me aan!
Zwevend in het ijs weet ik dat je geniet van mijn pijn.
De lijdensweg die ik door jou moet lijden.
Je geniet ervan.
Ooit moet je van me houden.
Ooit zal je van me houden.
Zeg niet dat het niet zo is want ik weet dat het zo is.
Je wilt dat ik je bevrijd uit het gevang van kou waar ik in je heb verzegeld.
Ik kan het niet, ik kan je niet laten gaan.
Als ik je laat gaan zal mijn hart smelten en dood zal mijn meester zijn.
Snap je dan niet dat ik je niet kan laten gaan.
Je schoonheid blijft altijd bij me en ooit zou jou ijzige blik naar mij kijken en ontdooien als onze ogen elkaar ontmoeten.
Mijn angst is echter te groot, ik zie het nog niet gebeuren mijn lief.
Vergeef me hiervoor.
Je hebt nog nooit naar mij gekeken dus wat zegt me dat je dat nu wel gaat doen.
Heb je ooit iemand zo lief gehad als ik jou nu lief heb.
Ik denk het haast niet.
Je genoot van de aandacht, het spel en het uitspelen ervan.
Je wist dat je mooi was, je wist dat er om je gevochten zou worden.
Ik wil niet meer voor je vechten.
Ik heb je al en ik wil dat je mij neemt.
Kan je dat voor mij doen.
Wil je dat voor mij doen.
Wil je ontdooien voor mij
Want als je ontdooit voor mij dan weet ik zeker dat je liefde ware liefde zal zijn.
Dat is het enigste wat je hoeft te doen.......ontdooi voor mij..........voor mij alleen.
Schenk mij je hart, je weet dat je mijn hart al hebt.
Ik wacht tot het ijs smelt want ik wil weten of ik geen spel ben
Mijn ijskoningin.
Niemand zal ons hier vinden, niemand zal onze liefde hier afnemen.

Ik ga nu maar ik keer terug mijn lief en dan praten we verder.
Ik heb je lief.

5 Comments:

At 2:06 AM, Blogger misplaatsing bv said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 8:52 AM, Anonymous Anonymous said...

eindelijk kan ik reacties plaatsen!!! wauw!!! ik vond dit verhaal sterk en mooi, een beetje mystrieus maar toch heel erg mooi ^^
heel veel liefs Alone

 
At 3:51 AM, Anonymous Anonymous said...

hey ik heb weer wat nieuwe verhalen geplaatst =) waar blijven de jouwe? ;)

liefs

 
At 4:19 AM, Anonymous Anonymous said...

heey
ik ben benieuwd naar nieuwe verhalen.xxx
Elizie

 
At 8:27 AM, Anonymous Anonymous said...

big alarm! ey hey.. ik mis je verhalen!!

 

Post a Comment

<< Home