destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Friday, October 23, 2009

zwart

Ik voel me klote
Ik heb zin om iemand neer te maaien
Neer te schieten
Iemands hoofd eraf te slaan en het bloed tegen de muren op te zien springen en dat het over mijn gezicht heen sproeit zodat ik het net als in een film met de mouw van mijn trui in slow motion eraf veeg terwijl het er alleen maar verder uitstrijk.
Ik heb zin om te doden

Hoever zink je dan als je zoveel woede in je hebt dat je niet meer helde r kan denken.
De helderheid vertroebeld in een waas van haat
De haat spreid zich uit en voed de energie in je lichaam en je voelt je sterk.
Je voelt je gemeen.
Je voelt je …………onoverwinnelijk
Wat een heerlijk gevoel.

Het maakt niet uit hoeveel schoten je op moet vangen voordat je neervalt.
Je hebt gemoord en dat gevoel neemt niemand je meer af.
Niemand meer
Je voelt niets.
Je zit in een high die niemand anders voelt.
Het is jou high.
Het is mijn high.

Terwijl ik op mijn knieën val kan ik alleen maar lachen en terwijl voorover val gaat het licht uit.

Ik voelde me klote.
Ik wilde iemand neer maaien
Neerschieten.
En dat is gelukt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home