destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Saturday, October 31, 2009

De straf van de eeuwen

Ik zal pas sterven als ik zeker weet dat GOD een vrouw is en niet een lelijke man met een baard.
Ha, bewijs dat maar aan mij en ik zal graag mee gaan.
Ik zal haar mij laten begeren, mij liefhebben, mij strelen en met mij vrijen.
Ze zal versteld staan van mijn passie en mij nooit meer laten gaan.
Ze zal jaloers zijn en alle concurrentie met een zap van haar vinger wegvagen.
Haar liefde voor mij zal alles vernietigen wat ze begeert en jarenlang heeft opgebouwd.

Hel heeft geen furie en ik zal de hel ontvangen en zij zal naast mij zitten.
Naast mij dineren, naast mij drinken en samen zullen wij regeren over Hemel en hel.
Het word tijd voor een nieuwe eeuw.
Pijn, verdriet, haat, woede, de langzame wegkwijning van warme zielen.

Apocalyps zal komen en wij zullen onze kinderen sturen en alle liefde zal verteerd worden door de godenkinderen die de aarde overnemen.
Niemand is nog veilig.

Ik ben GOD.
Ik ben Duivel.
Ik ben de Dood.
En ik ben de belichamelijking van de ultieme wraak.
Woede is mijn meester en de meester dat ben ik.

Wat voel ik mij klote vandaag.
Ik wil niet meer.
Wederom wordt er iets afgenomen en ik wil niet meer.
Mij geseling mij bloed dat ik laat vloeien, de ziel die ik verlies, de warmte die niet meer straalt.
Waar haal ik nog de kracht vandaag om op te staan.
Ik wil niet…..
Niet meer……..
GOD laat mij jou ogen aanschouwen en laat me zien dat je een vrouw bent.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home