destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Saturday, December 23, 2006


Stom gevoel.

Ik wil dat je komt.
Ik wil dat je terug naar mij komt.
Waarom.....omdat ik van je hou stommerik.
Kom terug naar huis.
Kom terug naar mijn huis.
Laat mij jou in je armen nemen.
Laat mij om jou huilen.
Laat mijn tranen over jou schouders vloeien als we naakt tegen elkaar aan liggen.
Hou me vast.
Ik wil huilen terwijl je mijn hart raakt.
Jou warmte wil ik voelen.
Ik wil je in mij voelen.
Ik wil jou op mij voelen.
Ik wil dat je mij nooit meer verlaat.

Ik wil dat je wakker wordt.
Ik wil dat je wakker wordt en naar mij kijkt als ik nog in dromenland zit.
Ik wil dat je mij bewondert.
Ik wil dat je geen vragen stelt.
Ik wil gewoon..... dat je bij me bent.
Naast me ligt,zit, staat.
Ik wil dat je niets van mij weet en ik alles van jou.

Ik wil alles van jou weten.
Ik wil weten waar je bent.
Waar ben je.
Waar zit je, sta je, lig je.
Kom naast me en maak me warm.
Kom naast me en laat me voelen.
Dat je thuis bent.
Dat je nooit meer gaat.
Nooit meer.
Omdat ik van je hou stommerik.

1 Comments:

At 8:38 AM, Anonymous Anonymous said...

waarom doe je dat nou?
zit bijna te huilen..
komt zo ontzettend dicht bij de waarheid van mijn gedachtengang..

twee verschillende mensen,
twee dezelfde zielen

 

Post a Comment

<< Home