destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Sunday, November 12, 2006



Als liefde ontroostbaar is

Het brengt met terug naar vroeger tijden
Als ik denk aan jou en mij
Weet ik niet meer zeker
Niets meer zeker
Dan dat mijn zekerheid jou breekt
In duizend kleine stukjes verdeeld over het heelal
Dag in dag uit hoor ik je stem
Je moet me vinden
Ik moet je vinden en weer samen lijmen
Net als vroeger
Samen zijn

Ik ben er bang voor
Om jou te ontmoeten
Elk stukje van je bij me te dragen
Alsof je weer binnendringt in mijn fort
Mijn kanonnen ontlaadt
En elk schot in je opneemt zonder pijn te laten zien
Je moet me vinden
Ik moet je vinden en weer samen lijmen
Want zo krijg ik je uit mijn hoofd
Zo zullen we weer samen zijn
Net als vroeger

Net als vroeger
Met mijn handen in mijn haar
Als ik jou tranen zag
Als ik ze op probeerde te vangen
Als je wild om je heen sloeg
En mij radeloos achterliet
In duizend kleine stukjes verdeeld over het heelal
Je moet me vinden
Je moet me vinden en weer samen lijmen
Net als vroeger
Samen zijn.

1 Comments:

At 12:42 PM, Anonymous Anonymous said...

love it!
ik denk dat je vanmiddag bedoelde dat je inspiratie bij mij vandaan had vooral toen je dit verhaal schreef of niet?
komt in elk geval heel erg overeen met hoe ik me voel en hoe ik denk, dat is waarom ik het echt een beauty vind!

liefs x

 

Post a Comment

<< Home