destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Wednesday, December 27, 2006

De dood en Marco Morbido

Vandaag is dood
De geur van Morbide
Vandaag is dood
Om niet trots op te zijn
Dood
Is zwart grijs grauw
Dood
Is waarom je huilen zou
Dood geeft verdriet aan jou en mij

Symfonica in botta was geweldig dit jaar.
Die Marco heeft zichelf overtroffen hoor
Het hele bachensamble uit de lijkkelders gehaald
En het ballet van het zwanenmeer anno 1750 kunnen betalen om bovengronds te komen.
Geweldig.
Ja ik weet dat hij mij bezingt en dat het een beetje grauw klinkt, maar Marco bedoelt het goed.
Hij is zelfs bij mij geweest om zich in te kunnen leven want hij wou natuurlijk wel de waarheid zingen.
En dat heeft hij geweldig gedaan.
De hele kerkhof arena stond op zijn kop.
Wat een energie heeft die man.
Eindelijk heeft hij met dit nummer de smaak van goede nummers te pakken.
Hij scoorde bij mij natuurlijk al met denummers ‘ik leef niet meer van jou’, en binnen.... binnen in ziel waar ik zoveel mee kan verdienen.... ik ben binnen’.
Voor de rest was het een beetje magertjes maar nu, ik kan maar een woord zeggen GEWELDIG.
Het hielp natuurlijk wel dat ik aan het eind van het nummer zijn hoofd eraf mocht slaan als afsluiter en dat het bloed overal naar toe spoot.
Ze kunnen veel tegenwoordig met die special effects.
Maak je geen zorgen om Marco hoor die zet zijn hoofd gewoon weer op zijn plaats en gaat weer verder naar de volgende show.
Ik kan dit nummer niet genoeg horen.
Goed ik ga weer eens verder.

Vandaag is dood
De geur van morbide
Vandaag is dood
Om niet trots op te zijn
Dood is zwart grijs grauw
Dood is waarom je huilen zou
Dood geeft verdriet an jou en mij

Jaaaaahhhhhhooooo.

1 Comments:

At 4:42 AM, Anonymous Anonymous said...

geniaal!!het duurde even voordat ik de clou doorhad, maar ik vind hem echt geweldig =p heb me slap gelachen

x

hou mijn site ook in de gaten

 

Post a Comment

<< Home