destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Saturday, October 20, 2007

Als je wakker wordt lig je dan naast me? 2

We zijn nu een maand later en we hebben van de schimmen meer vrijheden gekregen.
Kieram trekt veel met haar paarden op en volleybalt weer.
Iets wat ze voordat we gevangen werden ook deed.
Ze heeft een jongen ontmoet waar ze veel mee optrekt en uiteraard zijn er de gewoonlijke relatie perikelen maar ze redt zich er elke keer weer goed uit.
Ik weet niet goed wat ik hier van moet vinden maar steun haar zo goed en kwaad las het kan.
Ze is nog jong maar veel te wijs in haar hoofd en dat zorgt regelmatig voor moeilijkheden.
Ik begrijp haar wel, ik begrijp haar al een hele tijd maar ze moet toch zelf het leven verder ontdekken.
Af en toe heb ik het daar wel moeilijk mee, vooral als zij het moeilijk heeft.
Als alles goed gaat dan blijf ik graag op de achtergrond omdat ik zo in elkaar zit.

Babs haar buik groeit flink uit en er is a een behoorlijke bal te zien.
Ik vind het heerlijk om die buik vast te houden en gelukkig houd Babs ook wel van die aandacht.
Ze is onlangs begonnen bij de zwangerschapsgym waar ze allerlei oefeningen als huiswerk mee naar huis krijgt.
Ze vertelde mij al dat ik ook een keer mee moest om te leren wat de man kan doen om te helpen.
Dit zag ik persoonlijk niet echt zitten maar ja als het moet dan moet het en om de hormonale balans niet te laten schommelen was die discussie het discussiƫren niet waard.

Ikzelf weet niet goed wat ik hier aan het doen ben.
Of wat ik moet doen.
Ik ben nog niet vaak buiten geweest en ik hou mezelf op de been door voor Babs en Kieram te zorgen die daarentegen weer heel goed hun eigen draai gevonden hebben.
Vele vragen spoken door mijn hoofd.
Wat willen de schimmen?
Waarom doen de schimmen dit?
Wanneer vertellen ze eens wat er gaat gebeuren?
Wanneer vallen ze ons aan en vermoorden ze ons?
Die laatste is een beetje negatief maar goed, je moet hem wel in je achterhoofd houden.
Ik ben van nature een beetje achterdochtig en vertrouw niemand die geen vertrouwen terug schenkt.
Van de schimmen heb ik tot nu toe nog niet veel vertrouwen teruggekregen.
Ze hebben een wereld geschapen die perfect lijkt te zijn.
Maar waar willen ze met deze wereld naartoe en waarom ons?

Kieram was mijn houvast in paranoia en achterdocht, in eenzaamheid en verdriet.
Ik ben heel gelukkig dat datgene haar niet zoveel meer tot last is maar ik zou het graag terug willen zien.
Iemand die begrijpt dat niet alles in leven is zoals het hoort te zijn ook kan je omgeving laten geloven wat jezelf wilt.

Misschien is het dat wel.
Misschien laten de schimmen ons zien wat wij graag willen zien en willen hebben.
Kieram heeft haar dieren, sport en wil toch een relatie die werkt.
Babs wil niets lever dan een kindje waar ik natuurlijk ook trots op ben.

Maar ik wil eenzaamheid en verdriet, ik wil verteert worden door de duisternis van deze droom.
Het was eigenlijk een ideale omstandigheid die niet kon bestaan maar toch bestond.
Eigenlijk wachtte ik nog steeds tot ik wakker werd in de hoop dat het echt niet lang meer zou duren

Was geschreven
Dr Onk

1 Comments:

At 7:33 AM, Anonymous Anonymous said...

what a beauty!!!
snel schrijf er nog een! ;)
hier zou je zo een boek mee kunnen vullen, het leest heerlijk weg en er zit ook nog een groot stuk van herkenning in
liefs

 

Post a Comment

<< Home