destaring

als verhalen een stad op zich zelf wordt in je hoofd wordt het tijd om het te tonen aan de buitenwereld. enjoy city 18

Thursday, May 10, 2007


De koningin

Hoe is het om alleen te zijn
Hoe voelt het nou om alleen te zijn
Alleen met jezelf.......met je gedachte.
Alleen in jezelf.
In jezelf gekeerd helemaal alleen
Is alleen zijn soms wel fijn?
Huil je wel eens als je alleen bent?
Of lach je of ben je boos als je alleen bent?
Hoe zou het zijn om alleen te zijn.
Als je alleen bent, ben je dan ook alleen.
Of voel je je dan alleen?
Alleen maar mysterie om alleen heen.
Want als je alleen bent ziet nooit een ander wat je doet.
Ben je gevangen als je alleen ben of voel je de vrijheid van de eenzaamheid.
Hoe mooi het is om alleen te zijn
Zo af en toe is alleen zijn mooi
Mooi om naar te kijken .
Mooi om zo te voelen.
Mooi om bij alleen te zijn
Zonder een woord te zeggen.
Alleen maar in gedachte te zijn

2 Comments:

At 8:12 AM, Anonymous Anonymous said...

it takes my breath away
wat een verhaal!!!
Being Alone is great,
Being Alone feels good
But sometimes..
Just sometimes,
It feels like hell

thank god I've got a King

x

Wat een verhaal, geweldig!!!!

 
At 6:57 AM, Blogger Sigrid said...

Wow
Dit vraag ik me soms ook wel af.

En toevallig wil ik me nu ook zo voelen. Alleen met mijn gedachten...

xxx

 

Post a Comment

<< Home